Op Sting Like a Bee vind je een rijk overzicht van het werk van journalist en programmamaker Bart Nijpels. Voorheen gaf Nijpels leiding aan de rubriek Reporter (KRO). Nu richt hij zich, via Sting Like a Bee, op het maken en produceren van documentaires voor onder meer de Human, VPRO en VARA.
In het beeldmerk is een subtiele verwijzing gemaakt naar de onderzoeksjournalistiek door een deel van het beeldmerk te onthullen en te werken met een ‘ezelsoortje’ als visueel element .
De visitekaartjes zijn gedrukt op Arcoprint van Fedrigoni en voorzien van een opvallende kleur geel op de zijkanten van het kaartje (kleur op snee).
CAPAZ is een sparringpartner van formaat. Zoekend, opbouwend en creatief. Na meerdere sessies kwamen we precies tot wat ik wilde dat mijn website moest worden. Toegankelijk en helder en tegelijkertijd het wervende uithangbord van een zelfstandige, onafhankelijke onderzoeksjournalist.
Bart Nijpels – Sting Like a Bee
De website functioneert als een rijk archief van het werk van journalist en programmamaker Bart Nijpels. Naast de producties worden er aanverwante artikelen en publicaties getoond om de context van de producties inzichtelijk te maken.
Door het responsive design is de website goed te bekijken op alle devices. Hiermee wordt het bereik van de website enorm vergroot.
Ook met ons samenwerken?
Neem dan contact met ons op: 030 276 9245 – studio@capaz.nu