De Domtoren, het icoon van Utrecht, heeft vanwege restauratie vijf jaar in de steigers gestaan. Maar de klus is geklaard en de steigers zullen geleidelijk verdwijnen waardoor de Dom weer volledig zichtbaar zal worden. Om dat te vieren hebben we voor Utrecht Marketing de campagne ‘De Dom pakt uit!’ ontwikkeld om de feestelijke programmering onder de aandacht te brengen.

De campagne stijl die we hebben ontwikkeld bestaat uit een variatie van feestelijke pakpapier patronen. De patronen zijn gebaseerd op de huisstijl van de Domtoren en bevatten vormen die afgeleid zijn van de gotische ramen. Samen met het kleurpalet is er een rijke en bovenal feestelijke stijl ontstaan die breed inzetbaar is.

Veldwerk; ter inspiratie hebben we een waardevolle rondleiding in de Domtoren gehad. Onder de indruk van de historie en de mooie verhalen, en bovenal van het spectaculaire uitzicht op 112 meter hoogte.

Ook met ons samenwerken?
Neem dan contact met ons op: 030 276 9245 – studio@capaz.nu