Aiber creëert verbindingen met impact in de bouw-, vastgoed- en infrasector gedurende alle projectfasen op het raakvlak van contract, gebruik en proces. Een proces waar verbinding centraal staat? Daar hoort een frisse uitstraling en een open gezicht bij. Wij hebben een aangescherpte merkpersoonlijkheid ontwikkeld en deze vertaald naar een nieuwe visuele identiteit, brand movie en fotografie.

De brand ambassadeurs hebben een hoofdrol in de communicatie gekregen. Op deze manier is er een authentiek en toegankelijk beeld ontstaan van de mensen die het gezicht van de organisatie vormen. De fotografie is verzorgt door Miranda Koopman (Studio CAPAZ).

De identiteit heeft een nieuwe impuls gekregen door middel van een Brand Refresh. Aiber is een gevestigde speler in de markt, een betrouwbare samenwerkingspartner, maar ook een bedrijf dat ruimte biedt voor avontuur en plezier. Die wisselwerking is kenmerkend voor een echte Aiberiaan, en dus ook een must voor de visuele uitstraling van het bedrijf.

De styleguide van Aiber verduidelijkt – naast vaste items zoals logo- en kleurgebruik – de inzet van het lijnenspel dat kenmerkend is voor de visuele identiteit: waarom en wanneer kan van welke vorm gebruik worden gemaakt? Ook wordt de tone of voice uitgebreid benadrukt. In dit hoofdstuk wordt omschreven waar een typische tekst voor Aiber uit bestaat en hoe dit hoort te klinken. Op deze manier kunnen meerdere mensen bijdragen aan de content creatie voor Aiber, maar blijft de manier waarop naar buiten getreden wordt helder en eenduidig.

Het nieuwe visitekaartje van Aiber is de website. Hier komen alle elementen van de nieuwe identiteit samen: zo werkt het nieuwe kleurenpallet goed samen met de (portret)foto’s, is de tekst/beeld verhouding stevig aangepakt en bevat de website verschillende video’s om het reilen en zeilen binnen de organisatie te verduidelijken. Kortom: een hedendaags resultaat, met het oog op de toekomst!

Ook met ons samenwerken?
Neem dan contact met ons op: 030 276 9245 – studio@capaz.nu